tisdag 28 februari 2017

Josef Frank och årets första påskliljor..

Hej på er alla och hoppas att ni har det bra! 

Jag har investerat i Josef Franks underbart vackra bok om hans okända akvareller. 
Underbara bilder och intressant läsning om man som jag tokgillar Josefs design.

Jag har köpt den första buketten påskliljor för detta året. 
Påskliljor är verkligen en vårblomma och just nu längtar jag tills några av mina påskliljor i rabatterna också tittar fram.

Ikväll blir det fastlagsbullar här hemma för att fira att 
det är Fettisdagen förstås. Ska ni äta några semlor/fastslagsbullar idag eller ni har tröttnat på dessa bakverk? 
Det  är ju faktiskt flera månader sedan som dessa godingar började säljas i affärerna.  

Kram och godkväll säger jag, @nneli.
Glöm inte feelgood serien "Badhotellet" klockan 21.00 🎬 !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar