söndag 23 juli 2017

En så skön dag hemma hos mina föräldrar.


I fredags hade vi en så skön dag hemma hos mina föräldrar. Vi övernattade och började med långfrukost. Jag inledde dock dagen några timmar tidigare, innan alla andra hade vaknat med att sitta i växthuset och njuta av lugnet, blommorna och min bok. En riktigt skön stund. 

Plockade fina blommor i mors rabatter att ta med hem. Det blev även en marknadsrunda denna dag med några fler blomsterinköp förstås. 
Mors underbart goda kålpudding åt vi till middag.  
Sen firade vi Johannas namnsdag med äppel,vanilj och hallonmunkar.
  
Grönt och fint och massor med blommor! 



Underbart doftande kaprifol!



Ett vackert och lite ovanligt träd som jag tyvärr inte minns namnet på just nu. 


Munkätarna, Johanna och Oliver.

Idag ska jag jobba och jag undrar hur många fler än jag som arbetar idag på skolan.

Ha en fin inledning på veckan oavsett om ni arbetar eller fortfarande har semester!

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar