fredag 7 juli 2017

Promenad, stranden och grillmiddag med spontanbesök.

Hej på er denna sköna fredagsmorgon! 

Jag hoppas att ni har lika härliga sommardagar som jag/vi har haft. 
Igår inleddes dagen med en skön promenad till Kivik där vi strosade runt och tittade på fina hus, besökte en liten chokladfabrik samt gjorde en del inköp. 

Dagen fortsatte på stranden där medhavd lunch bestående av fetaost, 
jordgubbar, ruccola och tomat intogs. Nyttig lunch minsann....

Jag fortsatte att läsa Camilla Läckbergs senaste roman och den är så bra! 

Lite senare på kvällen så kom mina föräldrar och överraskade. 
De hade varit på en Österlenrunda idag och avslutade dagen hos oss. 
Vi grillade och sen blev det kaffe med choklad.
    

Johanna motionerar på stranden.


Boktips, om ni inte redan har läst denna välskrivna och spännande deckare.

Efter gymnastiska övningar så blir man trött.


Gott med en kall Pepsi i värmen.



Min kära mor som motvilligt ställer upp på foto.
Min far däremot får man oftast fotografera i smyg.  📷


I hamnen igår kväll!

Ett foto till före hemfärd. Så kul att ni tittade förbi, mor och far! 

Idag är det moln med lite solglimtar. 
Det blir en promenad och sen läsning under äppelträden. 
Idag kommer Jakob och Lize och stannar över helgen och 
det ska bli så kul att ha dem här. 
Vi ska äta och dricka gott, umgås och ha det bra!

Ha en fin fredag så ses vi snart igen!

Kram från @nneli!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar