söndag 30 juli 2017

Söndag med sol, regn,trädgårdsarbete, middagsrester och nu en deckare!

Jag hoppas att ni har haft en skön söndag. Här har det växlat mellan solsken och värme och häftiga regnskurar med inslag av åska. Vi har sprungit in och ut mellan skurarna. 

Jag har klippt ned en massa buskar i trädgården och återigen fyllt ett släp. Vi har ätit rester från middagen igår och det var så skönt att inte behöva laga middag idag. Nedan ett par bilder på min fina " Blomman för dagen" som levererar 3-4 blommor dagligen. Tänk att denna fantastiska blomma härstammar från ett litet frö som min mor satte i våras.
 Vilken intensivt blå färg och jag gillar den verkligen!  



Nu ska vi titta på sommarens sista avsnitt av Morden i Midsomer.
Ta hand om er och varandra så hörs vi i morgon!

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar