onsdag 16 augusti 2017

Denna härliga blomma!


Onsdag, lillördag, wednesday, you name it.....

Nåväl igår var jag och resten av festfixargänget hemma hos ett av paren och planerade för årets cykelfest. Nu närmar det sig med stormsteg och det är mycket som ska fixas och gå i lås. Men i vårt duktiga och trevliga gäng så går det som en dans.

Vi åt goda mackor och drack kaffe och hann med det som vi hade tänkt. 
Det blev även lite gos med familjens fina kattunge Douglas.

I morse hade min Rosenskärm slagit ut så här fint.
Nu är jag hemma igen efter arbetsdagen. I morgon är det läsårsstart för alla elever och skolan kommer återigen att fyllas med det som den ska vara fylld av.
En skola utan elever är VÄLDIGT tom.

Ikväll blir det deckarmaraton och god middag tillsammans med Johanna.
I väntan på detta så njuter jag lite till av min Rosenkärm.

Kram på er alla och var rädda om er och varandra! 💚💛💜





💜💜💜💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar