tisdag 22 augusti 2017

Så goda griljerade revben och ett serietips!

Godkväll i stugorna! 

Jag hoppas att ni har det bra vad ni nu än har för er denna tisdagskväll! 
Jag har precis varit ute och vattnat mina nyplanterade buskar för trots att det kommer häftiga regnskurar stup i kvarten så räcker detta inte till.

En kär väninna har också varit här ikväll och vi hann snacka MYCKET på ganska kort tid. Jag har även griljerat revben till middag idag och jösses så goda de blev. 
Saftiga och med så god smak. Färska revben som jag först kokte i 1,5 timme och sen griljerade i ugnen med en god hemmagjord glaze. Det blev en sen middag ikväll....!!

Nu och fram till läggdags blir det lite mys framför Idol och tredje och sista delen av Paula. Denna serie måste ni se om ni gillar lite småläskiga serier med rysarkaraktär.
 Stundtals var den nästan too much... se den vetja!  (OM ni vågar) 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar