torsdag 10 augusti 2017

Sött besök, personalfotografering och underbar kvällssol!


Solen skiner och det ser ut att bli en riktigt skön, ledig dag! 
Jag ska nu på morgonen fortsätta med det som jag påbörjade 
igår kväll d.v.s trädgårdsarbete.
Senare ska jag njuta i solen. Lite städning måste tyvärr också klämmas in. 

I tisdags kom de här sötnosarna, Henning och Annabelle
 och hälsade på tillsammans med sin farmor.
Vi åt paj, kakor och drack kaffe. Lite bus och mys hanns också med.
Henning tyckte att vårt nya stooora skåp var fiiint! 😊😊💚 !
  

På jobbet igår var det personalfotografering.
Jessica styrde och ställde med oss så att bilderna skulle bli så bra som möjligt. 

Kan ni titta hit nu alla och säga APELSIN, (det är det nya OMELETT)!

Vi får ta ett till......

På kvällen blev det en helt fantastisk kvällssol.
Jag sprang (!!!) in och hämtade kameran förstås.

Nu hoppas jag att ni får en riktigt skön dag!
Det ska jag försöka ha trots rinnande näsa och lite halsont.
Det är verkligen så många som är förkylda nu.

Har ni klarat er undan??

Kram på er alla från mig!  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar