lördag 5 augusti 2017

Nya skåpet på plats=mycket nöjd.


Godmorgon alla ni! 
Jag hoppas att ni har en skön ledig helg med lite sol och värme. 
Här bjuds det på korta ögonblick av sol men 
det är tyvärr blåsten som dominerar denna första lördagen i augusti.

I veckan som gick fick jag med hjälp av Johanna vårt nya vita och 
stoora vitrinskåp på plats.

Jag har planerat för detta ganska länge nu och det blev faktiskt precis som jag hade tänkt mig. Det är ju 3.20 meter brett så det kräver sin plats om man säger så 😊😊 !

Jag ska inte ha så mycket saker i skåpet utan det ska vara ganska luftigt. 
Som en stor tavla med vackra ( i mitt tycke i alla fall) saker. 

Ide´n till detta skåp har jag fått av Starwoman som är en sann inspirationskälla 
när det kommer till inredning. När Anna som hon egentligen heter hade fått sitt skåp på plats så började jag mäta och fundera och planera 
och nu är det på plats här, finally!!







Jag tänkte att jag kan ändra om i skåpet lite efter årstider,
på julen kanske det till och med blir några inslag av rött. 😉😊🎄🎄

Nu hoppas jag att ni har det bra och tar hand om er själva och varandra.💚💛💜

Många kramar från mig, @nneli.

Nu blir det dagens första kopp kaffe här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar