fredag 17 maj 2019

Boktips, vallmon i knopp och supersött besök!

Hej alla denna regniga, men ändå sköna fredag!
 
Jag skyndade mig extra mycket hem från jobbet idag.
Johanna var nämligen hundvakt åt världens sötaste lilla hundvalp. 
Vi hann gosa lite och även busa lite på gräsmattan.
Johanna låg dubbel av skratt när vi jagade varandra därute i regnet. 
Nu är valpen återlämnad och jag har gjort två matiga pajer, en att ta med på knytiskalas med kolleger och en som familjen får äta härhemma.
 
Nedan bjuder jag på ett boktips för er som inte har läst detta redan på min instagram. Det är Veronica Henry som har skrivit romanen
" Familjereceptet" . En riktigt bra och dessutom väldigt vacker bok.
Jag vet att några av er har läst den......
 
Ha nu en fin kväll!
 
Jag ska ta min paj i cykelkorgen och trampa iväg för ett par timmars umgänge
med kolleger och för att fira flera som har fyllt jämnt!
 
 
 
Vad tycker ni om mina vallmon från trädgården, förresten?  
 
   
  







Kramar från mig
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar