söndag 26 maj 2019

Bowling och god mat på O´Learys och dubbelfirande!

 
Idag är det alla mammors egen dag och jag är så glad och tacksam att jag har fått bli mamma till två fina ungar, Jakob och Johanna.  
Jag har blivit firad med både presenter och härligt umgänge med mina barn.
 
Vi har även firat maken/pappan som fyllde år idag.
Han har också fått presenter förstås. 
 
Jag bjöd familjen på bowling och mat på O´Learys i Malmö idag. Oliver och Mårten fick bl.a detta i födelsedagspresent.Tyvärr kunde inte Sofia vara med eftersom hon skulle uppträda med sin kör. Vi andra fem hade en kul eftermiddag med spännande spel, god mat och bästa umgänget. Första spelomgången gick bäst för mig med 3 strikes och jag blev tvåa!! YES! Andra omgången gick dock inte lika bra. Hehehe.....
 
  
Fina presenter från Johanna......
 


 
En glad bowlingspelare!


Se sån stil han har, Oliver!
Också käre sonen in action.


Också jag....

Lite tilltugg.....



Johanna har bara en kägla att slå ned här och det gick bra!!!

Jag måste få skryta lite....... Det är ju ändå Mors Dag!




Glada och fina!!




Fin lampa i bowlinghallen.

Supergoda hamburgare med coleslaw och pommes.



Fler lampor i samma stil. Jag gillade dem!

Ett glatt gäng, som här även är mätta!!

Trevligt, trevligt!!! 

Sen åkte vi hem efter lite shopping på Entre´och röstning i EU-valet.

När vi kom hem sov vi middag allihopa och det var så skönt!

Nu ska vi snart äta Johannas goda cupcakes med chokladfrosting,
dricka kaffe och fortsätta dagens firande. 

Kram till er alla, men en extra till min egen lilla mor förstås!

Hon är alltid snäll, hjälpsam och vi har så kul ihop. 
Många skratt och upptåg har det blivit genom åren och fler ska det bli!!
 
Vi har varit på roliga resor tillsammans och skratten har varit många, kan ni tro! 
Jag är som ni vet lite småtokig och min mor hänger gärna på......

Nu ska vi fika och spela "Phase 10". Har ni spelat det någon gång? Riktigt kul!!! 

Kram 
@nneli   
     ´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar