lördag 13 maj 2017

Härlig dammiddag hemma hos Kylle i Ystad.

Hej på er alla! 
Jag hoppas att ni har haft en finfin start på helgen. 

Själv har jag varit på dammiddag i Ystads Sandskog hos min kära vän Kylle.
Här bor hon i sitt och makens drömhus, ett stenkast från havet. 
Där har jag tillbringat fredagskvällen och lördagsförmiddagen.

Igår var vi fem "gamla" vänner som träffades, drack skumpa med ost, jordgubbar 
och parmaskinka. Därefter serverades vi en god laxgratäng med svalt vitt vin 🍷 .
Till kaffet blev det årets första rabarberpaj med glass följt av 🍬🍭🍬.

Kvällen innehöll en massa prat och skratt om både högt och lågt, gammalt och nytt. 
Så blir det ju när man har känt varandra i nästan 35 år. 😊😉

Kylles fina dukning. 


Lisa passade så bra under Gynningtavlan.



Häng i köket!!!



En trappa upp finns detta härliga rum och här fanns också ett
fint gästrum där "moi", sov så gott så.

Ja, det är härligt med vänner....

Nu hemma igen och fixar lite inför kvällen!

En middagslur i solstolen och läsning i min bok har också hunnits med.

Kram på er och ikväll hejar vi på Robin i schlagerfinalen förstås! 🎵🎶🎵🎶 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar