måndag 8 maj 2017

Skön dag med loppis, solstol, bok och vila.


Äntligen hemma efter en lååång arbetsdag med många möten. 
Och här hamnade jag direkt vid spisen....🍲🍴
Panerad torskryggfile´med smält smör, pepparrot, ruccola,tomat och citron kommer att serveras inom kort.

Igår var det fint väder, så efter min loppisrunda satte jag mig i min solstol som maken designat och läste i Kristina Ohlssons senaste kriminalare "Syndafloder". Den är riktigt bra! 
  

På loppisen stod glada Lotta och sålde kläder
och pinaler för glatta livet. 



Makens present till mig = glad fru!

Jag fixade favorit i repris, en San Fransisco i solskenet. 


Det smakade även utmärkt med några godbitar ur
lördagens fina värdinnegåva.

Nu är middagen klar så jag måste gå.

Ha en fin måndagskväll!

Solen skiner nu, vilket underlättar
kvällens obligatoriska promenad.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar