söndag 14 maj 2017

På besök i den vackraste av körsbärsblommande dalar.

Godmorgon!

Solig och fin dag även denna söndag! 
Idag blir det trädgårdsarbete här hemma följt av en skön cykeltur 
tillsammans med  trädgårdsintresserade vänner. 
Vi ska besöka några olika trädgårdar och titta på vackra tulpanodlingar. 
Men nu måste jag visa er några bilder från när jag var i 🍒-sdalen tidigare i veckan. 
Där är så fantastiskt fint och alla körsbärsträden blommar nu.

Har ni inte varit där så ta en sväng dit, vetja. 
Önskar ni vägbeskrivning så hör av er!

Det är några minuters väg med bil från Veberöd.
Jag var där på hemväg från mina föräldrar i torsdags, så även min mor 
och hennes väninnor från Simrishamn hängde på.

Varsågoda, ett axplock av alla bilder som jag tog där. 
Det går helt enkelt inte att låta bli. 🍒🍒🍒




Fyra glada damer!!





Skyar av rosa-vita blommor.


På väg hem igen....

Och nu är jag på väg ut i trädgården.
Tjingeling och ha en fin dag!
Kram från @nneli!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar