söndag 7 maj 2017

Härliga gäster, altanhäng, årets grillpremiär och ja, helt enkelt en finfin kväll.

O´boy, vilket vackert väder....🎶🎵🎶 Ja, helt underbart både igår och idag! 
Idag har jag varit på loppis. Det blev några fynd,  men den största behållningen var alla trevliga bekanta som jag träffade under den timmen som jag var iväg.  

Igår hade vi Yvonne och Jonas här hemma hos oss tillsammans med Johanna och Oliver. Jättehärlig kväll med glada och trevliga gäster, drink på altanen ( nostalgidrink från min bartendertid, nämligen, San Fransisco. Det blev även grillpremiär då maken intog sin sommarposition vid grillen. 


Vodka, bananlikör, apelsinjuice, grenadin och isbitar = San Fransisco,
en somrig och lite söt drink. 

Vårdukning denna sköna kväll.






Altanhäng, och det är bara grillmästaren och fotografen som saknas på bilden. 

Till kaffet blev det chokladkaka med vispgrädde. Nytt recept på chokladkaka som vi testade, Johanna och jag. Hojta till om ni önskar receptet!

Ha en fortsatt fin dag i solen.

Kram från @nneli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar