måndag 9 oktober 2017

Inget Linköpingbesök denna gång men mys hemma och en god pastasallad.



Hej på er alla fina läsare! 

Här kommer ett lite sent inlägg denna måndagskväll. 
Jag skulle egentligen varit i Linköping på två trevliga kuratorsdagar men känner mig inte helt hundra ännu efter min infektion. Jag har alltså valt att stanna hemma denna gång och jobba som vanligt och sen vila på kvällarna d.v.s. lyda doktorns order. 

Vad är väl en två dagars vistelse i Linköping med hotellfrukost och intressanta föreläsningar tillsammans med fina kolleger jämfört med en kväll i Dalby. 
Hehehe, det är helt okej faktiskt. 
 Nu ska Johanna och jag titta på Dr Foster. Brrr, denna numera riktigt läskiga serie. 

Ha det fint hörru ni!!! 

Kram från mig, @nneli



Johanna har lagat en supergod pastasallad med kyckling, majs, soltorkad tomat,
grädde, egenhändigt gjorda krutonger med vitlök och örter. Mmmm, så gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar