tisdag 10 oktober 2017

Några bilder från biblioteket på ovanvåningen.

Här tittar jag in en sväng denna tisdagskväll. 
Vilket underbart höstväder det har varit idag, förresten. 
Sol och klarblå himmel och fina färger.   
Fler sådana dagar, tack!  
Ikväll har jag pekat ut platser i trädgården där olika växter skulle grävas ned och maken har grävt och fått dem på plats. Teamwork! 

Jag har jobbat på två olika skolor idag och jag trivs väldigt bra på båda. 
Fantastiska kolleger och rektorer och en skön stämning.

Ikväll tittar vi in på ovanvåningen här hemma. 
Där har vi har ett bibliotek och några sköna sittplatser. 
Jag har ju sorterat våra böcker enligt färg. Lite tokigt, jo men visst....😊😊😊  






Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi igen i morgon.

Nu kom jag på att jag har lovat er receptet på min enkla äppelkaka.
Det ska ni få i morgon. Promise!! 🍎🍏 

KRAM @nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar