onsdag 18 oktober 2017

Massor med zinkhus och bönderna på TV.

Så mörkt det är på morgnarna nu. Är man uppe i god tid, vilket ju inte sker varje dag 😉, direkt så kan man ju muntra upp sig med att tända ljus och äta frukost i lugn och ro. Så blev det inte i morse då bilen skulle lämnas in för service och sen skulle jag vara i tid till jobbet. 

Nu ikväll har jag tänt några av alla mina zinkhus från Walter och co och de har jag ännu inte tröttnat på trots att jag har haft dem i massor med år. De är inköpta i en affär i Stockholm som fanns på Östermalm för en del år sedan och hette Koffert. Där älskade jag att köpa mina hus, oftast blev det ett vid varje Stockholmsbesök. 

Nu är affären nedlagd och det är lika bra det för några fler hus behöver jag INTE. 
Jag är så glad för de som jag har.  De som inte får plats här i köket 
får hänga utomhus i träden. 

Ha nu en fin kväll. 

Här ska vi kura ihop oss i soffan,dricka te 
och titta på när de kärlekstörstande bönderna letar efter lyckan i Tv 4. 😊💚

Kram på er!   








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar