söndag 24 januari 2021

Älskar när solen skiner.

Tjingeling på er, IGEN! 

Så härligt det är när solen skiner in i huset.  ( bilderna är dock inte från idag)
Speciellt om man har nystädat, hehehe... 

Några krukor och småbord har fått nya platser här hemma nu efter jul.
 När granen åker ut så ändrar jag om en del, det hör till. 
Inga stora förändringar men ändå lite nytt. 

Ser ni förresten min fiolfikus till höger på första bilden. Den köpte jag som en liten söt miniväxt och nu är den så här stor. Lite synd egentligen, för den var himla söt som mini också. 

Jaha, vad har jag mer för något " viktigt " att berätta om idag. Hehehe.....

Jo, om en stund så ska jag åka och hämta ut min födelsedagsbukett med rosor på Plantagen. 
Om man är medlem där så får man en fin bukett rosor när man fyller år. Maken ska ändå köra till tippen och då passar jag på. Så in och bli medlem om ni inte redan är det. :) 

Njut av söndagen, kära ni!! 

Kram
@nneli 

 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar