söndag 24 januari 2021

Fönsterprydnad och två föräldrabesök.

Idag blir det en skön hemmadag för oss. 
I fredags efter jobbet körde jag till mina föräldrar för ett trevligt besök med god mat, 
umgänge och promenad och igår var vi iväg på Österlenrunda hela dagen. 

Målet var Vitemölla, men vi gjorde några stopp på vägen, för några fina inköp. 
Jag ska visa er vid ett senare tillfälle, men jag är väldigt nöjd. 

Jag bakade bröd hemma hos svärmor även vid detta besök. 
Det smakade bra och till kaffet blev det kanelbullar och 
Johannas praliner.  Det var en dimmig och disig dag, 
med någon liten solglimt, sen eftermiddag.  

På bilderna nedan får ni se vår vackraste fönsterprydnad,
inte på bild ett men på bild två, tre och fyra, definitivt. 

Ha en skön söndag alla! 

Kram
@nneli 
      
 











 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar