måndag 18 januari 2021

En skön långpromenad i ett vintervackert Skrylle och kram från en födelsedagsgris!

Idag inleddes min dag med födelsedagssång, god frukost och fina paket. Jo, idag fyller jag år och jag älskar det. Efter denna fina start på dagen, var det dags att bege sig iväg till jobbet. Möten, samtal och en del skrivarbete innan jag försiktigt cyklade hemåt igen i snöhalkan. 
 
Jag möttes av härliga dofter från köket. Maken tillagade sin paradrätt, helstekt ryggbiff med rödvinssås och potatisgratäng. 
Med lite vin i glasen smakade detta underbart gott efter en lång arbetsdag.

Är det någon gång som man uppskattar facebook extra mycket, så är det när man fyller år. 
Massor med grattis, härliga bilder och fina ord från både nära och kära och lite mer avlägsna vänner. Dessutom har båda barnen, min mor och svärmor ringt och grattat. Det har kommit mail, sms och man känner sig så uppskattad och glad. 

Efter middagen blev det Idrottsgalan och kaffe med en massa godsaker. Ett lagom firande så här en måndag, lite mer firande blir det längre fram, dock inte som vanligt förstås,
med tanke på de restriktioner som vi fortfarande har. 

Jag tackar för ALLA finfina GRATTIS som jag har fått!! 

Många kramar från en väldigt nöjd, födelsegris!

@nneli

Bilderna nedan är från makens och min långpromenad i ett vintervitt 
och vackert Skrylle i helgen.         
  














 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar