torsdag 21 januari 2021

Födelsedagsvecka!

Hej på er alla denna torsdagskväll! 

Denna vecka har jag fyllt år, i måndags var det och den dagen inleddes med vacker sång!!, 
god frukost på sängen och paket av maken. Vi pratade om hur det var när man fyllde år förr, när barnen var små. Då var t.om kaninen med och grattade på morgonen och det var glada skratt och bus. Nåväl, makens sång kompenserar lite i alla fall. 
  
Det ramlade in nära 300 grattis på Facebook ( "låtsasgrattis" kan man kanske tycka, men det är ändå så många som har skänkt en tanke och gjort sig besväret att skriva. Och min vana trogen så besvarar jag och tackar alla dessa personligt. Det tar lite tid men det är det värt. Tack även för trevliga sms och mail. Och visst det blev även fina gratulationer i verkliga livet förstås. 
Ingen jämn födelsedag, utan faktiskt så ojämn som den kan vara! 
  
Jag tillhör ju dem som verkligen tycker om att fylla år. Tänk att få bli ett år klokare, mer erfaren och få vara med om allt som livet ger. En härlig ynnest, tycker jag. 

Jag har ännu så länge fått fina presenter från några i familjen, och fler lär det bli har jag hört. Hahaha, jag är fortfarande barnsligt förtjust i paket och överraskningar.

Sov gott så hörs vi imorgon!!

Kram
@nneli 
  




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar