tisdag 25 december 2018

Julaftonsfirande del 1!

God fortsättning på julen alla kära bloggläsare!
 
Jag hoppas att ni hade en riktigt fin julafton tillsammans med
era nära och kära. Maken inledde julaftonen med en långpromenad i skogen i det vackra julvädret. Solsken och snö.
 
Han tog några magiskt fina foton allt medan jag gjorde klart inför vårt firande. Oliver kom och bytte julklappar med oss och jag la sista handen vid dukningen och förberedde inför eftermiddagsfikat.
 
 .








OM, ni nu skulle ha något intresse av att se hur resten av vårt julfirande fortsatte så titta gärna in och läs mitt nästa inlägg.

Många kramar och njut av er juldagskväll!

Det ska vi göra med julmatsrester, umgänge med barnen,
läsning av julklappsböcker för att lite senare se den
underbara filmen " The Holiday".

Många julkramar från mig
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar