fredag 26 juli 2019

Besök hos mina föräldrar.

I förra veckan åkte jag hem till mina föräldrar och sov över en natt. Vi hade en trevlig kväll med marknadsbesök, våfflor och kaffe i parken och sen en skön pratstund på altanen. Underbart väder var det. På morgonen efter gick jag ut och satte mig i växthuset och njöt av lugnet, vackra blommor, solmogna hallon och härliga dofter. 
Jag läste morgontidningen och hade en skön stund. 
Sen blev det frukost med gott bröd och pålägg tillsammans med mor och far. 

Nedan några bilder från min mors, minst sagt prunkande trädgård. 
Där är så mycket fint och både mor och jag älskar att gå trädgårdsrundan och se vad som har hänt i trädgården sedan senast.      
Min vy från korgstolen i växthuset!



Helt fantastiska liljor som blommar varje år!!





Fin kombination!!






Den här bedårande "Blomman för dagen" får avsluta denna lilla trädgårdsvisning.

Ha en fortsatt härlig fredag och en bra start på helgen.

Kramar
@nneli






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar