måndag 1 juli 2019

Cykeltur med maken!

Hej alla kära bloggläsare! Jag ser att ni tittar in trots att ni inte har fått se något nytt inlägg här på bloggen på ett litet tag. Jag har haft problem med min dator, men idag har jag fått hjälp från It-service och nu fungerar nästan allt igen!

Så här kommer äntligen ett nytt inlägg och det är från en helt ljuvlig cykeltur som maken och jag gjorde i förra veckan. Lagom för att komma i rätt stämning inför Ernsts sommarprogram så cyklade vi förbi hans hus på Österlen. 
Vilken underbar utsikt han har, den gode Ernst. Helt fantastiskt!!

Detta är på vägen dit genom vackra skånska vyer.
   










The view!!!


Nu kommer solen åter fram här efter en regnskur.

Ha en skön kväll och njut av sommar och ledighet. Eller ni kanske jobbar fortfarande förresten. Bara för att jag har semester så har ju faktiskt inte alla andra det också.

Men, men njut i vilket fall och kramar från mig!!!

@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar