tisdag 25 april 2017

Favorit-te serverat i min gamla gjutjärnskanna.

Hej på er och hoppas att er tisdag har varit bra! 

Min arbetsdag har bestått av möten och samtal på två av mina tre skolor.
Jag har ett omväxlande och givande arbete och jag går nästan 
varje dag med glädje till mitt arbete. Detta är ju något som man önskar att alla skulle känna, det är ju ändå en stor del av sitt liv som man tillbringar på sitt arbete.

Nåväl, nu är jag hemma en sväng innan jag ska iväg på en trevlig bokrelease.

Men först en kopp hett te ☕ av favoritsorten Östermalmsblandning från NK. Jag försökte köpa denna nu när jag var i Göteborg senast. NK finns där också men i betydligt mindre skala. De hade ju självklart inte denna speciella blandning där, 
finns endast i Stockholm.  😉  Det borde jag ha listat ut. 

Jag köpte i alla fall en ny te/kaffe burk där. 

Gjutjärnskannan på bilden är en gammal favorit från Tehuset Java. 
Den håller verkligen drycken varm.  

Ha en fin kväll! 
Rapport från bokeventet kommer lite senare. 

Kram på en stund från @nneli.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar