lördag 1 april 2017

Min gamla Rosenskärm har fått en ny blomma!

Tjingeling på er denna lördag! 
Vilket fint väder det blev ändå idag, 
trots att dagen inleddes med regn.
  
Vi har haft lunchbesök här idag, då min mor tittade in. 
Vi umgicks några timmar och smakade även min nybakade choklad-banankaka
 som jag bakade i morse. En ny favorit här hemma.  🍰🍰

Sen blev det till att sortera en massa saker som maken hade slängt fram från garderoberna 😖, kanske inte den roligaste sysselsättningen när det är fint väder, men det var lika bra att få undan det. Nja, det är inte alltid som man är överens om vad som ska göras och inte göras och NÄR det ska göras. 

Någon som känner igen sig?? 😉😉

Det blev en liten stund i solen också. 😊


Jag måste bara avslutningsvis skryta lite om min gamla "Rosenskärm".
Där har det kommit två nya stoora blomställningar helt plötsligt. 
Det ska bli kul att följa utvecklingen.   

Så här ser den ut just nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar