onsdag 5 april 2017

Ny vas och precis hemkommen från Göteborg.

Hej på er kära läsare! 

Tack för att ni har tålamod med att det har varit glest med inlägg de två senaste dagarna, eller rättare sagt inget inlägg alls.😉
Jag har varit en iväg en sväng till Göteborg i två dagar. 
Jag följde med maken när han skulle dit och arbeta två dagar.

Jag har haft det riktigt trevligt och har hunnit med mycket som vanligt! 😊
Två dagars sightseeing, shopping, god mat och dryck = underbart!  
Men mer om detta sen och bilder utlovas förstås. 

Eftersom jag vet att ni uppskattar inlägg om prylar och inredning så kommer här några bilder på en vas som jag inte tror att ni har sett. 
En rund vas som blommorna står väldigt fint i.   

Kram så hörs vi igen i morgon!
Nu väntar en natts skön sömn efter två händelserika dagar och träningsvärk i benen.
Jag gick i en brant trappa med måååånga trappsteg till Göteborgs finaste och högsta utsiktspunkt. Hehehehe..... 
  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar