tisdag 18 april 2017

Vårbuketter och påskägg och Play.

"Back to business" efter en skön påskledighet.

Påsken har haft ett varierande innehåll av god mat, goda drycker, trevliga middagar, umgänge, promenader, läsning av bra böcker, lite trädgårdsfix, diverse pyssel inne, godis, påskägg, sol, snö ( kunde vi varit utan! ) och en del annat.

Idag har jag varit på alla tre skolorna på mitt skolområde på diverse möten och samtal. 
Nu puttrar köttfärssåsen på spisen och snart ska vi äta. 

Nedan Johanna med sitt påskägg till Oliver, modell större. 
     

t
Magnolia från egen odling. 


Vårbukett som genast ska undersökas av vår katt.

Man måste kolla noga.



Ikväll ska jag titta ikapp en massa bra program på Play som jag har missat bl.a "Follow the money", PG Gyllenhammar, "Vem bor här", men först en promenad efter maten. Johanna och jag ska titta på castingen till "Bonde söker fru också" 💑

Ha en skön kväll och kram på er 💚!   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar