onsdag 27 augusti 2014

Degeberga samlarmarknad i somras och i morgon Stockholm.

Degeberga Samlarmarknad är ett måste för alla som är intresserade av loppis och gamla prylar. Fint väder, många fina prylar, trevliga försäljare och god prutmån.
Jag, Katarina, Kalle, Maria och svärmor Margareth åkte tidigt på söndagsmorgonen som vanligt. 

Nedan följer några bilder därifrån, dock inte på mina inköp. De kommer lite senare.
I promise...  



Vårt glada loppisgäng med alla fynden.

Nu är det dags att åka hemåt.....

Okej då, några fynd ska jag visa redan idag. En terrin med vackert mönster i grönt och en vacker gammal trearmad ljusstake köpte jag bl.a.

Nu har jag precis kommit hem efter en lång arbetsdag med möten i Lund, god lunch på Kristallen tillsammans med kära kolleger, föräldramöte på skolan ikväll och nu lite mat och sen tidigt i säng.
I morgon bitti ( 05.25) åker jag nämligen till Stockholm. Ja, nu är det dags för en heldag där och det berättar jag mer om så fort jag hinner. 
Kram på er.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar