onsdag 13 augusti 2014

Härlig respons och ikväll har vi varit på femårskalas!

Vilken härlig respons jag har fått angående att jag är tillbaka på bloggen efter semestern. Mååånga har berättat på olika sätt att de har saknat mitt bloggande och det känns riktigt kul och gör att bloggandet blir extra roligt förstås. 
Tredje arbetsdagen efter semestern är avklarad och nu är det bara eleverna som fattas på skolan, självklart en väldigt viktig del.   

Nu har vi precis kommit hem efter att ha firat en liten sötnos, nämligen Henning som fyller fem år idag! Vi har ätit grillad kyckling, goda cupcakes, sjungit, lekt ,busat och haft kul. Vi saknade dock Jakob som tentapluggar och Johanna som är kvar i Vitemölla jättemycket.


Födelsedagsbarnet i full fart på sin cykel.

Och på en av sina födelsedagspresenter! 

Storasyster åkte också förstås.

Tre "gringos", nej förlåt tre grillmästare menar jag, ju. Min far, min bror och min man.

Henning ska blåsa ut ljusen på sina goda cupcakes med glasyr och strössel.

Mor/farmor/mormor/svärmor skrattar gott i bakgrunden.

Armbrytning pågår....


Tack för en trevlig födelsedagsfest, Henning med familj.

Jag hoppas att ni alla har haft en fin dag och säger nu gonatt....



   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar