tisdag 12 augusti 2014

Tillbaka efter en underbart lång och skön semester.


Hej alla mina kära bloggläsare/vänner!!!
Ni som inte läste mitt senaste inlägg i juli månad har förstås undrat vad Rignellskan har pysslat med i fyra veckor.
Jo, så här är det:
Jag har varit tillsammans med familjen på vårt sommarställe på Österlen och där har jag ägnat mig åt många olika trevliga saker som jag ska berätta mycket mera om framöver. Vi har dock väldigt dåliga nätförbindelser där så jag har inte varit inne på Facebook eller bloggat på fyra veckor. Helt otroligt, va...??  Jag bestämde mig faktiskt för att låta detta ligga nere under den här tiden eftersom jag ändå inte kunde blogga regelbundet. Man fick ganska mycket tid över för annat kan man säga...
Kameran har jag dock varit lika flitig med som vanligt så bilder lär det bli här framöver. 

Jag hoppas att ni alla har haft en underbar sommar, nåja den är inte slut på länge än...
Själv har jag haft det fantastiskt bra på alla sätt och njutit av denna underbara sommarvärme, legat på stranden och solat, suttit i skuggan under de gamla äppelträden och läst, umgåtts med familjen, träffat många goda vänner, varit på roliga fester, ätit och druckit gott, läst många deckare, bakat och fikat, löst många korsord, lyssnat på "Sommar, sommar", spelat kort, grillat, haft översvämning ( inte sååå kul), promenerat, varit på sommarkonserter, firat födelsedagar och namnsdagar och SLAPPAT!!  

Jag ser på min bloggstatistik att ni har tittat in på bloggen även under sommaren och jag har fått många bevis på att den är uppskattad och att ni har saknat den under denna semestermånad. Detta är otroligt roligt och det gör att det känns sååå bra att fortsätta blogga.


För visst har jag haft lite abstinens och saknat min blogg. 
Jag börjar i liten skala med några bilder från vårt sommarställe där vi trivs så fantatiskt bra!  






Vårt vackra Vitemölla!!

Glad bloggerska på semester! 


     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar