söndag 17 augusti 2014

Tillbakablick på en underbar kväll med bl.a kajaktur.

Hej på er alla! Nu har hela familjen flyttat hem från sommarhuset, även dottern och katten. Idag har vi packat ned och packat upp och kört hem med släp och två bilar i ösregnet. Allt är nu på plats härhemma, vi har ätit middag och lugnet har lagt sig. 
Jag hade som mål att bli klar med allt till klockan åtta. Varför, jo för då börjar den sista delen av den utomordentligt välgjorda och sevärda serien "Weissensee" på SVT 2.   Och, YES här sitter jag nu och inväntar kvällens avsnitt.

Jag har massor med bilder att visa er och det ska jag också göra efterhand här. Idag får ni hålla tillgodo med några bilder från en härlig kväll i sommar med kajaktur, vacker solnedgång och värme. Kan passa bra att tänka tillbaka på denna lite kylslagna och regniga kväll. 











Jag hoppas att ni har haft en härlig helg.
Min helg har bestått av familjeliv, läsning, loppisbesök, fika med svärföräldrar, sol, regn, packande,uppackande, filmtittande och nej, inte så mycket mera nej.
Vi hörs i morgon och kram på er!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar