måndag 25 augusti 2014

Trädgårdsvisning i en underbar trädgård.



Nu har Jakob och jag precis kommit hem från ett mysigt besök hos mina föräldrar. Vi körde direkt när jag kommit hem från arbetet. Efter biblioteksbesök blev det god middag med stekkyckling, potatis, god sås, champinjoner, blomkål, sockerärter och rödkål. Till dessert en rykande nybakad äppelkaka med vaniljsås. Så gott och trevligt. 
 Efter en skön vandring i trädgården med tusen härliga dofter, en spännande thriller
 och trevligt umgänge körde vi hemåt igen.
 Mårten hade varit på möte och Johanna hade varit i Lund.

I morgon visar jag några bilder från kvällen men nu tänkte jag visa er några bilder från en annan fin trädgård som jag besökte i somras. 

Inne i det underbara orangeriet med fina växter , möbler och många vackra detaljer. Svärmor smälter bra in i miljön.





Svärmor tillsammans med det stolta ägarparet tillika arkitekter.




Våra Vitemöllagrannar Thomas och Annette och deras söta barnbarn Mika var också på plats.









Eta och jag tyckte att det fanns fantastiskt mycket vackert att titta på i denna prunkande och välskötta trädgård.

Svärmor vid en jättemyrten!!

Vacker krollilja får avsluta denna visning.
 Vi hörs i morgon! Gonatt på er....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar