onsdag 21 december 2016

Avtackning av Rigmor på Kristallens högsta punkt.

God morgon!

Igår hade vi en liten avtackningsfest för vår kära kollega Rigmor 
som nu går i pension efter mååånga års arbete i Lunds kommun.

Här nedan fixas det iordning i ett av alla vackra konferensrum på 
Kristallens sjunde våning. 


Kerstin, min chef sedan ca 15 år tillbaka, här tillsammans med Rigmors blommor. 
 

Den goda maten som bestod av varmrökt lax med örtig potatis,
romsås och ärter. 

Tre glada socialarbetare och kolleger, Eva-Lena, Frida och Mari.


Och här har vi ett helt gäng med lika glada chefer, Karin, Nina, Tommy och Nisse. 
Och här några av mina närmsta kolleger på socialförvaltningen, Ulrika, Maria, Karin, Mia, Josefine och Maria.

Dagens huvudperson, vår färgstarka, omtänksamma, generösa och härliga Rigmor. 

Också ännu en bild på den fräscha maten från Höjdpunktens restaurang. 

Anne-Karin och Maria hade fixat en fin avskedsgåva från oss kolleger
 och höll även ett fint litet tal. 


Här har jag lyckats fånga Rigmor tillsammans med tre chefer,
Kerstin, Inger och Annika. 

Vår tavla till Rigmor med ett träd som får symbolisera Rigmor med många
friska blad med hennes främsta egenskaper. 



Till kaffet blev vi serverade en supergod citronbiskvi.

Ett varmt lycka till med ditt nya liv, Rigmor med "massor" med ledig tid och
umgänge med man, barn och barnbarn.

Nu ska jag göra mig iordning inför dagens arbete där det bl.a står
skolavslutning i aulan och jullunch på agendan.

Enjoy your wednesday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar