onsdag 28 december 2016

Middag med barnen, spel och gott julkaffe!

Hej på er! 

Oj,oj,oj vad tiden går snabbt oavsett om man jobbar eller är ledig. 
Man skulle bara vilja stoppa tiden nu när man är ledig och familjen är samlad.
Nu har Jakob åkt till Lund för att umgås med kompisar ett par dagar, men han kommer tillbaka på fredag. Man vänjer sig verkligen snabbt vid att ha honom här hemma.  

Bilderna är från en av kvällarna när vi åt middag med barnen och Oliver. 
Efter middagen spelade vi spel och jag säger bara, 
vilket engagemang och vilken inlevelse! 





Efter maten smakade vi en av mina julklappar, jättegott julkaffe!

Nu ska Johanna också iväg och kvar blir bara katten och jag tills,
 M kommer hem från arbetet.

Ha en skön kväll!

Missa förresten inte Grantchester Julspecial på SVT 1,
om ni som jag gillar brittiska, småmysiga kriminalare.

Kram på er från mig/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar