torsdag 1 december 2016

Julkalenderdags och glöggens dag.


Välkommen december månad!

Julmånaden är här och det gillar ju alla vi, jultokiga.

Nu har min fina adventskalender fått komma fram ur gömmorna och 
fått sin vanliga plats. 
Ljusstakarna som står framför är några av årets loppisfynd, 
från två olika loppisar.  Nu ska Johanna och jag äta torskryggfile´med smält smör och pepparrot. Egentligen skulle vi varit på mingel med bubbel ikväll men eftersom M är på tjänsteresa och jag är lite krasslig så blir det inte så.

Det blir en hemmakväll med glögg istället. Det är ju faktiskt glöggens dag. 
Oliver kommer också hit och smakar glögg.
Jag har precis pratat med Jakob och han hade varit iväg och köpt en massa vita hyacinter till sin mamma. Så snällt av sonen. 

Ha en skön kväll och glöm inte att glögga på. 
Kram från mig, @nneli  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar