fredag 6 maj 2016

Arbete, altanfix och vackra blommor.

Fredagen är här och helgen ligger framför oss. Underbart, eller hur?
Jag och en handfull till arbetade idag, 
medan de flesta passade på att vara lediga denna klämdag.

Jag lovade ju att berätta om filmen som vi såg igår. Det var filmen "Before I go to sleep" med Nicole Kidman och Colin Firth i huvudrollerna. 

Kanske inte en av de bästa som man har sett i thrillergenren, 
men den var absolut sevärd. Den får 3 points av 5 möjliga av Rignellskan. 

Nej, nu ska jag ut och njuta. Maken fixar nya bräder på altanen och när det är klart  ska jag "piffa" där med min utomhussoffa, brickbord, kuddar och nya blommor. 

Ha en härlig fortsättning på fredagen och kram på er! 
@nneli

Nedan, de vackra liljorna från några av våra gäster i fredags.   
      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar