onsdag 25 maj 2016

Vilken värme, flaska med gott innehåll och ett TV-tips.

Tjingeling denna otroligt varma onsdag! 

 Tyvärr ska det bli liiite sämre väder nu framöver. 
Då blir det kanske lite mer normala temperaturer. 
Allra skönast är ju kvällarna, i alla fall om man arbetar.

Nåväl, efter avslutat arbete på Kristallen idag så var det dags att ta plats i mitt supervarma arbetsrum på skolan. Jag prisar fläktens svalka varje dag. 

Efter två sena möten är jag nu hemma och ska fixa middag, 
vattna samt förbereda lite till makens födelsedag i morgon. 
Det är många födelsedagsbarn i vår familj nu på våren och sommaren.   

Klockan 21.30 ska jag vara klar och bänka mig framför TV:n och titta på den danske globetrottern och tårtentusiasten, Tobias på SVT 1. 
Förra veckan var det premiär för hans program och det gav mersmak.
 Andra delen ikväll alltså, titta gärna! 
         
Den här fina Bottegaflaskan köpte jag på flygplatsen nu senast.
Den finns endast till försäljning på flygplatserna och jag som gillar både flaskans utseende och innehåll slog förstås till och köpte några flaskor.  


Ta väl hand om er!
En varm kram ( bokstavligt talat) från @nneli
skickar jag till er
förstås.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar