fredag 20 maj 2016

Lunch med toppensällskap och några vackra hortensior.



Jag åt lunch med de här sköningarna tidigare i veckan.
Vi avnjöt en buffe´på "En bit bort" för att testa 
olika orientaliska rätter. 
Vi avnjöt bl.a kyckling, sallader, olika goda röror, bröd, taboulleh. 

Miljön är inte den lyxigaste men maten är god och det är kul att testa lite nya smaker.

Våra älskade ungar!

Jakob var nyklippt och fick ställa upp på några bilder!
( liiite motvilligt men ändå)

Nu är det fredag och ikväll blir det fest på Kristallen.

Temat är charterresa och jag kör all in med bikini och flipflops.
Nej, där skämtade jag bara....... :)

Ha nu en fortsatt fin fredag och kram på er!
@nneli

Och eftersom det är fredag så bjuder jag på några vackra hortensior. De fick vi av goda vänner för flera veckor sedan.
Jag har planterat om dem och så här fina är de alltså fortfarande.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar