onsdag 11 januari 2017

Glas och tenn.

Här kommer ett ganska sent inlägg från mig denna onsdag.
Dagen började med att jag hade medarbetarsamtal med min nya chef,
vilket gick bra. Sen har dagen rullat på. Jag var glad att jag hade nära hem från arbetet idag. Helt plötsligt blev det ju världens snökaos.  
Snö, blåst, trafikkaos och inställda bussar. 
Flera av mina kolleger åkte hem tidigare, 
vilket jag tror att de gjorde helt rätt i. 


Här hemma har vi ikväll ätit rostat bröd med kallrökt lax och god sås samt druckit varm choklad i extra fina koppar. Man får ju försöka piffa till vardagen lite.

Nu är det snart dags att gå och lägga sig. 
Jag ska dock först se ett avsnitt av "Ett fall för Frost", 
denna knarriga engelska kommissarie.  

På snart återseende och kram!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar