söndag 22 januari 2017

Ljuvliga tulpaner från maken och lite Englandsplaner.

Söndagen är här och helgen går snabbt förbi, ( precis som vanligt).
Det är verkligen gråväder ute, så då får man njuta av dessa ljuva tulpaner inomhus.
Det var en av buketterna från maken på födelsedagen.

Idag kommer Johanna hem efter en helg hos Oliver och det är alltid kul.
Stackars Jakob är fortfarande krasslig med feber och illamående. 
Jag hoppas verkligen att han mår bättre, när jag ringer honom senare idag.
Det var tur att jag inte bestämde mig för att fira min födelsedag denna helgen. 

Jag ska packa lite inför den förestående Englandsresan, ta en promenad, 
laga lite mat och umgås med dottern denna söndag.
En middagslur och att läsa ut min feelgood roman 
av Anna Jansson står också på agendan. Inte så betungande med andra ord 😊.

Jag ska också planera klart min lilla vistelse i England.  


Kram på er från @nneli! 
    
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar