torsdag 4 januari 2018

Boktips och Klongkrukor.

Hej alla! 

Jag har haft fullt upp med diverse saker idag, 
men nu blir det äntligen, en liten sväng in här på bloggen. 

Jag har faktiskt ett litet boktips till er. 
En charmig vintrig bok som heter "Snöfall, mirakel och frusna hjärtan". 
Författaren är Claire Sandy. Hoppas att ni gillar den! 



På bordet just nu, mina Klongkrukor som jag verkligen gillar. Det blev en ny, liten en när jag var i Göteborg. NK har många saker i Klongserien och då de hade julklappsrabatt precis den morgonen som jag var där så slog jag till.
Man kan ju som sagt kombinera krukorna som man vill. De är i tre delar, en dimblå innerkruka och en vit med mönster utanpå. De står på guldfat. Då jag just nu har dem på ett bord med mest silver och vitt så har jag valt bort guldfaten här och har istället dem under några andra krukor. 

Morgonkaffet idag på min lediga dag!




Johanna och jag sitter just nu här och pratar en massa och dricker kaffe.

Ha det fint ni också så hörs vi i morgon!
Kram från @nneli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar