torsdag 18 januari 2018

Min födelsedag, en riktigt trevlig dag!

Idag är det ingen helt vanlig dag, för det är nämligen min födelsedag! 
Jag är fortfarande barnsligt förtjust i att fylla år. 
Idag har vi firat litegrann, också ska jag ha kalas lite längre fram.

Min mor, jag och Johanna åkte in till "RoseGarden" och åt en god lunch. Därefter blev det lite shopping i stan och på Nova Lund. Hemma igen åt vi årets första fastlagsbullar. Då kom även Oliver och överraskade med en tjusig blombukett. 

Flera har ringt och grattat bl.a käre sonen och vi pratade länge. Fina sms, mail och massor med grattishälsningar på facebook har gjort mig så tacksam och nöjd med min dag.
Tack alla som har hört av sig på olika sätt idag. 
Det värmer verkligen och blir en riktig egoboost. 

Nedan, Johanna med sin mormor på "RoseGarden". Här åt vi massor med god mat och avslutade med en liten portion ( vi var så mätta) friterad banan med mjukglass och kondenserad mjölk.  











Och här ligger vår slöa katt och sneglar lite på en av mina presenter från Johanna.
Ett par fina skor i favoritfärgen och med en lagom hög klack.
Johanna vet vad hennes mamma gillar.

Maken uppvaktade också med finfina presenter bl.a så fick jag lite saker till hemmet, godsaker att äta och dricka, en överraskning med elefanttyg....
 brunch för två på Grand Hotel.

Nu ska Johanna och jag se en stund på kvällens avsnitt
av Sveriges Mästerkock, om vi orkar..... 

Nu struntar jag i skorna och somnar om...... zzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar