fredag 26 januari 2018

Gamla Höganäskrus och FREDAG!



Idag är det FREDAG och det gillar vi alla, eller hur?

Efter arbetsdagens slut, som innehöll blandade arbetsuppgifter som vanligt,
 så är det en skön känsla att komma hem 
och ha hela helgen framför sig. Det blir en fika med dottern först och sen 
får vi se vad vi hittar på. Kvällen kommer att ägnas åt mys framför 
"På spåret" och Scott och Bailey, lite sällskapsspel och gott att äta. 

En promenad ska också hinnas med. 😊
  

Nedan ser ni hur det ser ut i mitt köksfönster just nu. 
Jag har tagit fram mina gamla krus från Höganäs i olika storlekar.
Några av rumsgranarna och minimurgrönorna fick nu sin plats där. 
Matchande ljuslyktor från Iittala är aldrig fel. Bra att ha några att välja på....😊😊 





Nu så önskar jag er en fin fortsättning på fredagen
och en bra inledning på helgen.
I morgon hörs vi igen, förstås!

Kram på er alla från mig @nneli! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar