onsdag 31 januari 2018

Regn och bibliotek.

"Lillördag", onsdag, "mittiveckandag", you name it! 

Idag har jag skrivit klart en del saker på mitt arbete och 
även haft en del samtal som känns bra att ha klarat av.

Regnet öser ned och idag har det inte varit mycket ljus som har letat sig igenom molnen. Nej, det var mörkt under cykelturen till jobbet likväl som när
 jag cyklade hem. På hemvägen blev det en sväng in om vårt vackra och välfyllda bibliotek. Idag var det mest böcker som skulle lämnas tillbaka. En hel del  böcker köper jag men man kan ju inte samla på sig alla som man vill läsa. Då är biblioteket ett utmärkt alternativ. 

Ikväll ska jag titta ikapp några program på Play. 
Det är även ett nytt avsnitt av "Sveriges Mästerkock" som vi ska se. 

Ni får ha en fin kväll alla, så ses vi snart igen!

Kram från @nneli!

På en hylla i köket, termoskanna och ask från G.Jensen, 
två färgglada Gerbera och ett print med ormbunksblad på svart bakgrund,
inköpt på Javahuset i Lund. Ifall ni undrar alltså..... 😊😊😊 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar