torsdag 9 oktober 2014

Lunch tillsammans med lilla mor.

Hoppas att ni har haft en bra torsdag så här långt.
 Det här brödet som jag bakade idag måste ni testa.
Enkelt och gott och bara en jäsning. 

Idag har min fina mor varit här och lunchat med mig. 


Vi åt kycklingwok med nudlar och bröd.

När Johanna hade kommit hem från sin föreläsning drack vi kaffe och åt drömrulltårta. Denna var dock ingen dröm direkt, ingem mardröm heller men den var inte lika god som vanligt. Jag testade ett nytt recept, men nästa gång blir det, det vanliga från "Sju sorters kakor".

Dagens dukning i blå-vitt. De vita underläggen köpte jag för ganska länge sedan.
 Jag minns faktiskt inte var jag köpte dem, men blev glad när jag hittade dem i lådan.   
  

Vi hade en trevlig eftermiddag tillsammans, som vanligt när vi ses. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar