tisdag 29 november 2016

Röda inslag vid matsalsbordet.

Det har flyttat in lite röda juldetaljer vid matsalsbordet nu. 
Egentligen vill jag gå "all in" nu i adventstider, men jag får väl sansa mig lite.
Dock smyger sig förmodligen en och annan tomte in nu i dessa dagar.
Jag älskar förresten min ljusstake från "Klong" som jag köpte i Uppsala.  
Den är väldigt vacker i sin enkelhet. Jag spanade in den redan för något år sedan. 
Då fanns den bara i mässing och jag tänkte att när den kommer i försilvrad så ska jag slå till. Sen har den sålt slut och det är inte så många affärer som säljer den heller. 

I Uppsala slog jag dock till och släpade hem denna jättekartong på tåget. 
Det är jag dock van vid, att släpa alltså....... 




Nu ska jag se klart det sista avsnittet av "Dicte" och sen är det läggdags.

I morgon hörs vi igen!

Kram från @nneli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar