torsdag 8 juni 2017

Ett trevligt besök på Malmö Garden Show!


Hej alla glada läsare!

Jag måste ju absolut visa er några bilder från mitt besök på Malmö Garden Show i söndags. Vädret var tyvärr inte det bästa, då det regnade hela vårt besök där.
Men oj så mycket fint att titta på och så inspirerade vi trädgårdsnördar blev.   

Finast var Maria Dremo Sundströms plats för avkoppling, 
för vilket hon även fick ett hedrande och välförtjänt pris.  


Sympatiske John Taylor var förstås på plats.

Jag fångade Maria och John på en bild också! 😊😉🌷🌸🌹 
Daggkåpa, funkia och allium, lättskötta och så vackra. 




Många fina miljöer.

En ny klänning till midsommar kanske.... ?


Olika nyanser av lila är alltid vackert! 



Ett vackert blommande träd vid ingången till visningsträdgårdarna.

Och slutligen ett badkar fyllt med väldoft!

Åtskilliga timmar senare var mor och jag nöjda med både
våra inköp och med vårt besök här i den vackra Slottsträdgården mitt i Malmö.

Nu var det bara till att åka hem och plantera,

 men först blev det en sväng till IKEA......

Ha en skön torsdag så hörs vi lite senare! 


Kram på er alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar