fredag 9 juni 2017

Nytt tyg på sofforna och jag är så nöjd så!

Den efterlängtade fredagskvällen är här! 

Idag har jag blivit avtackad av kära f.d kolleger och chefer på Kristallen. 
Det var efter 28 års anställning på socialförvaltningen i Lunds kommun. 
Vi blev bjudna på god gräddtårta med jordgubbar och kaffe. 
Vackra blommor, fint tal och presenter blev det också. 
Jag ska visa er sen vad jag fick. 

Efter en trevlig stund där efterföljt av lite shopping så var det dags att bege sig hemåt.
Nu har vi ätit middag och fredagslugnet har lagt sig över Casa Rignell.

Jag har klätt om mina soffor från ett tyg som aldrig varit helt vitt och som dessutom blivit lite gulaktigt med åren. Detta är nu ett minne blott för nu är sofforna omklädda i ett kritvitt tyg och jag är så nöjd. Färgen heter Absolute White. Ja, jisses så många nyanser av vitt det finns. Jag har ändrat om och flyttat möbler också som sagt och det kommer att dyka upp fler inlägg här på bloggen avseende detta. 
Nu blir det kaffe och en skvätt whisky här. 

Enjoy your friday!

@nneli
  


Ser ni hur vita sofforna är?? 😉😉😉



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar