söndag 11 juni 2017

Födelsedagsfirande hos mina föräldrar.


Har ni en härlig och avkopplande söndag alla fina bloggläsare? 
Det hoppas jag att ni har.....

Jag har slappat i hängmattan, rensat ogräs, bakat och fixat om vartannat. 
Jag har inget emot att fixa och dona på helgerna så länge jag kan kombinera det med avkoppling och vila. 😊😊😎😎



Igår kväll samlades vi hela familjen hemma hos mina föräldrar (våra barn med respektive, brorsan med familj och min mors syskon) för att fira lilla mors födelsedag.
Vi åt fantastiskt goda grillade revben med stekta nypotatisar, sallad, bea, färsk sparris och coleslaw. Vin och olika sorters snaps serverades till. 

Fars fräsiga snapsback gjorde succe´! 


Kaffe med mors goda mördegstårta och avec smakade perfekt därefter. 


Kära paret Lize och Jakob.

Efter maten ville Henning och Annabelle (och
kanske mest deras pappa) testa vår Porsche.
  

Mors fint blommande rabatter.

Det här är en av mina absoluta favorittårtor.

Nu ska födelsedagsbarnet också ha en tårtbit förstås.
Johanna och Oliver väntar på sin tur.

Annabelle är en riktigt stor tjej nu. 

Jennifer, Annabelle, Henning och Lize gillar precis som alla vi andra, KALAS!


Efter maten blev det en trädgårdsrunda för att titta på allt fint!


Alltid söta tillsammans!

Nu ska vi snart grilla här och fira Johannas födelsedag en dag för tidigt.
I morgon ska vi nämligen alla i familjen på studentuppvaktning.

Ha en skön söndagskväll och kram från @nneli!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar